Datum příjezdu
Datum odjezdu

Recenze - Hotel Bajkal

9,4
z celkem
37 recenzí
Personál
93%
Služby
90%
Čistota
97%
Komfort
92%
Poměr cena/kvalita
93%
9

Zdeněk Hobzek, MUDr.

dospělý pár
Praha
11. 02. 2019
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita
10

Jaroslava

dospělý pár
Praha Česká republika
16. 12. 2018
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Byli jsme v hotelu již podruhé a jsme spokojeni. Ceníme si možnosti ponechat auto na parkovišti v den odjezdu i déle než avizovaný čas odjezdu. Rádi využíváme bazén, doba otevření bazénu nám vyhovuje.

Při ubytování v nejvyšším patře jsme po oba dny ráno zaregistrovali hlučné hovory personálu na chodbě. Jsou zde privátní pokoje, personál se schází na chodbě a diskutuje mezi sebou. Toto je jediná negativní zkušenost, kterou máme.

10

Ivana Sixtová

skupina přátel
Plzeňský kraj
10. 12. 2018
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Vynikající kuchyně, ochota a přístup personálu, prostředí hotelu i vybavení pokojů, možnost neomezeného využití bazénu.

informační prospekty na pokoji byly jen v němčině

10

Janka Jesenakova

jednotlivec
Praha
17. 11. 2018
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Prijemna atmosfera ustretovy a mili personal vynikajuce služby proste z mna jednotka s hviezdičkou. Poloha hotela vynikajuca ,všade čistučko strava vyborna.

žiadne minusy

8

Ing.Aurora Horská

jednotlivec
Praha
12. 11. 2018
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

v balíčku by mělo být více procedur i se zvýšením ceny

9

jednotlivec
Středočeský kraj
06. 11. 2018
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Vybavení hotelu perfektní. Personál přívětivý a ochotný. Strava velmi chutná. Bazén s teplou vodou a vířivkou po celou dobu pobytu.

10

Václav Pokorny

dospělý pár
Ústecký kraj
31. 10. 2018
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

V podstatě se nám líbilo vše, jak je uvedeno výše.Ještě jednou děkujeme.

No nic nás nenapadá. Snad nefunkční sauna (porucha) a na pokoji 205 poškozená obložka dveří do koupelny ve spodní části.

9,4

Pavel Verner

jednotlivec
Praha
22. 10. 2018
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Perfektní jídlo, snídaně formou bohatého švédského stolu + čerstvé vaječné snídaně, palačinky. Večeře bohatá 4 chody + salátový bufet. Navíc výběr ze 4 hlavních chodů. Němečtí důchodci wellness příliš nevyužívají, takže jsme měli bazén i výřivku většinou pro sebe.

Čepovaný Budvar jsem nějak překousl, Prazdroj byl aspoň v lahvi. Ale největší průser je jednoznačně vinný lístek. Sorry ale dát do vinného lístku 4* hotelu pražsklého sklepmistra v obou barevných variantách a nejlevnější francouzká vína z Lidlu mi přijde jako velký fail. Dost bych se divil že to německým důchodcům chutná. A otvírací doba sauny ze které se vyklubala pouze pára. 14-17 hod je pro aktivního člověka který se vrátí z cyklovýletu v 17 hod je poněkud mimo.

9

jana vítková

dospělý pár
Plzeňský kraj
03. 10. 2018
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita
10

Olga Šteflová

dospělý pár
Karlovarský kraj
01. 10. 2018
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita